Невероятната популярност на YouTube в глобален мащаб принуждава Google постоянно да търси алтернативни начини за стимулиране на потребителите да прекарват повече време и да ъплоудват съдържание в сайта. Като сега разбираме, че от компанията са представили нов инструмент за сравняване на два отделни видео клипа, който е наречен “YouTube Slam”. Новата функция е създадена от разработчиците на Google Research и основната и цел е да популяризира материали, които в противен случай не биха достигнали до самите потребители, информира digitaltrends.
В действителност съдържанието е разделено на пет отделни категории: “Dance”, “Мusic”, “Bizarre”, “Cuteness” и “Comedy”. След като бъде избрана някоя от секциите потребителите ще могат да изгледат два видео материала подбрани от YouTube и впоследствие да гласуват за единият от тях. Предвидена е и нова система на оценяване на материалите, чрез която се получават определен брой точки за всяко гласуване, които впоследствие се сравняват с резултатите на другите потребители.
От компанията определиха YouTube Slam като “място за откриване на талантливи непрофесионални артисти, най-впечатляващите клипове и най-лудите видео материали публикувани в YouTube”. Google наред с това планира да интегрира нови категории всяка седмица, което да подобри избора на потребителите и да стимули активността им. Предстои да видим дали новият инструмент на компанията ще постигне желаните резултати да стимулира по-голям гледаемост на видео клиповете в глобален мащаб.
Discussion about this post