Google постоянно провеждат експерименти с функции, които тепърва да улеснят работата ни с браузъра. Откриването на перфектния баланс между функционалности и производителност понякога може да е трудна задача. Въпреки това компанията постоянно намира как да направи брауъра Chrome по-добър за крайните потребители.
От TechRadar ни инофмират за любопитно подобрение, което се казва Journeys. Всъщност под това име се крие допълнителен инструмент в Google Chrome, който анализира вашата история на търсене и групира съдържанието с различен тематичен характер.
Така например ще виждате на едно място резултати свързани с пътуване, имена на локации и дори COVID-19. Функцията е разработена да спести ценно време, докато въвеждате желаните от вас заявки в интернет. Идеята на Journeys е да взема под внимание вашата история, като групира важното съдържание, за да ви улесни в откриването на желаните резултати.
Когато въведете свързана дума в търсачката и кликнете върху „Resume your research“ или отворите Chrome History Journeys страницата ще видите списък с подходящите сайтове. Това са страниците, които вече сте посещавали и са релевантни на заявката, както и табове, които сте отворили и може да продължите да разглеждате.
Алгоритмите на Google ще обръщат внимание и на специфичния начин, по който си взаимодействате с отделните страници. По този начин ще дават приоритет на определени резултати, които смятат, че са по-релевантни до това, което търсите. Първоначално Journeys ще анализира единствено историята от едно устройство.
Интеграцията на функцията ще направи откриването на съдържание още по-бързо и лесно, докато работите с Chrome. Ако сте търсили сходна тема ведната ще видите подобни резултати в „Journeys“ секцията, което може да ви спести ценно време.
Oще от Digital: Десктоп версията на Google Chrome скоро ще поддържа редакция на скрийншотове
Discussion about this post