Aудиторията на TikTok е по-активна от всякога, което утвърди приложението като внушителен източник на приходи за своите разработчици. Споделянето на кратки видео клипове никога не е било толкова лесна и забавна задача. Популярността на TikTok принуди конкурентни приложения да започнат да интегрират идентични функционалности, за да бъдат конкурентни.
Непрестанните подобрения на TikTok са насочени към подобряването на съдържанието и стимулирането на потребителите да прекарват повече време в своите акаунти. Вече са стартирали тестове с интересно нововъведение в приложението, съобщава TechCrunch. Ограничен брой потребители вече имат достъп до функция, която ги информира кои последователи виждат различните им публикации.
Предимствата за авторите на съдържание, че могат много по-добре да следят как различните потребители взаимодействат с клиповете им. В момента няма как да видят подобна информация, което вероятно ще улесни усилията им да бъдат по-атрактивни за своята аудитория. Популярният типстър Maт Навара потвърди, че TikTok ще добавят секция с името “Post View History” към менюто с настройки.
На този етап е необходимо да имате поне 5 хил. последователи в приложението за споделяне на кратки видео клипове. Ако кликнете на новия раздел ще видите активността на вашите последователи през последните 30 дни. Възможно е финалната версия на функцията да премахне ограничението за 5000 хора, които следват акаунтите.