Facebook множество алгоритми, за да преценят кои рекламни послания на нейните партньори са най-подходящи да бъдат показани във вашия профил, тъй като това е основния източник на приходи за компанията. Ако отделите малко време и разгледате по-детайлно менюто на своя акаунт в социалната мрежа ще видите, че можете в известна степен да контролирате съдържанието, което виждате във Facebook. Първото, което трябва да направите е да кликнете върху падащото меню в горния десен ъгъл и да изберете последователно „Settings“ и „Adverts“ от панела вляво и да изберете опцията Edit до „Adverts based on my preferences“, съобщава Gizmodo.
По този начин ще видите дълъг списък, в който са показани нещата, които вероятно харесвате на базата на вашата активност в профила ви в социалната мрежа, а избора на някоя от категориите ще ви предостави още по-детайлна информация за предпочитанията ви в „Advert Preferences“. Обърнете внимание, че в дясната страна на всякa oт тях имате празно квадратче, върху което можете да кликнете и така да заявите на Facebook, че всъщност не харесвате дадена тема. Имайте предвид, че така няма да спрете напълно рекламите в социалната мрежа, а по-скоро ще помогнете на компанията да ги направи по-подходящи за вас.
Все пак най-добрият начин в случая е сами да добавите нещата, които ви интересуват и така самите маркетингови послания могат в крайна сметка да се окажат полезни за вас. За целта използвайте „Suggested Preferences“ списъка в дясно и започнете да въвеждате текст в „Add a Preference“ полето за търсене или кликнете върху „Browse“, за да изберете дадена тема, като това можете да направите и от своя News Feed. Всяка една реклама, която виждате е допълнена от изскачащ прозорец, в който разполагате с опцията да я скриете като изберете „Hide“, с което ще кажете на компанията, че това съдържание не ви интересува.
Вижте нова технология на Facebook ще позволи на съобщенията в Messenger да изчезват след един час
Discussion about this post