Google работят над нов алгоритъм за блокиране на реклами, които изразходват твърде много системни ресурси. Компанията се е фокусирала върху софтуера, който може да доведе до спад в производителността или консумира твърде много RAM памет. Едно от основните решения на проблема е спирането на „тежките“ реклами, които затрудняват работата на устройствата при стартиране на Google Chrome. Новата функция все още се намира в бета фаза на разработка.
Все още се работи върху финалните параметри на спецификациите, които определят рекламите в списъка в „забранения списък“. Сред първоначалните критерии на Google това са интерактивни съобщения, които използват ресурсите на процесора при изпълнението на дадена задача за повече от 60 секунди. Всяка реклама, която се стартира и изисква Network Bandwidth от 4MB ще се блокира автоматично от уеб браузъра със съобщение за грешка на екрана на компютъра.
Google се нуждаят от повече време преди да представят финалната версия на този инструмент за спиране на реклами в интернет. Все пак любопитните потребители има как още сега да изпробват как работи функцията на своите устройства. Това е възможно в Google Canary, ако въведете „#enable-heavy-ad-intervention“ в URL лентата или като отворите „chrome://flags page“ и въведете заявката „Heavy Ad“, докато откриете „Heavy Ad Intervention“.
Още от Digital: 7 основни настройки, които ще гарантират сигурността ви в Chrome OS и Google Chrome
Discussion about this post