HP публикува доклад, чиято цел е да разбере какво означава да си успешен и влиятелен в социалната мрежа Twitter, пише FastCompany.com. Докладът стига до извода, че “влияние” и “популярност” са две съвсем различни неща. Оказа се, че това колко последователи имаме в Twitter не определя винаги дали сме влиятелни в онлайн обществото.
След анализирането на 22млн. туита и ретуита, специалистите, работещи по проекта, осъзнали, че не е важно колко последователи имаш, а колко си активен в социалната мрежа. “Дори един потребител в Twitter да има огромен брой приятели, неговото влияние се асоциира много повече с ангажираността му в социалната мрежа отколкото с бройката последователи и ретуитове”, казват те.
От HP, освен това, пуснаха и списък с 10-те най-влиятелни Twitter акаунта, където също има изненади. Една такава е например позицията на популярната американска ТВ водеща и авторка Марта Стюърт. Въпреки, че броят на последователите й наближава 2млн. (като тя дори обеща да награди 2-милионния си почитател), тя не се счита за влиятелна личност в социалната мрежа. Така че, обобщават от сайта, не бива да ви притеснява фактът, че нямате толкова последователи – важно е да сте активни.
Discussion about this post