Apple потвърдиха, че малък брой устройства от iPhone 11 серията са засегнати от дефект, който предизвика проблеми с тъчскрийна. Разследването на компанията показва още, че софтуерен ъпдейт не е ефективен за справяне със ситуацията. Именно заради това Apple стартираха нова програма, която да позволи на засегнатите клиенти да извършват безплатен ремонт в оторизираните сервизи Apple Retail Center.
Според официалните данни устройствата, които са засегнати са произведени в периода между ноември 2019г. и май 2020г. От компанията добавиха нова секция в своя уеб сайт, който позволява да проверите дали може да се включите в програмата, ако са възникнали проблеми с вашия iPhone 11. Eдинствената информация, която трябва да въведете е серийния номер на смартфона.
За да го направите отворете последователно „General>Settings>About“ и потърсете „Serial Number“ полето. Може да се наложи да скролнете до IMEI/MEID и ICCID. Продължителното задържане на пръста върху серийния номер ще позволи да го копирате и поставите в съпорт страницата на Apple.
Тeхнологичният гигант предлага три възможности на потребителите да отстранят проблема. Първият е свързан с посещение на Authorized Service Provider, за да извършите ремонта или да отидете директно в Apple Store. Добре е да знаете, че заради пандемията може да е лимитират свободния достъп или да се налага предварителна резервация на час.
Последната възможност включва използването на онлайн инструментите за комуникация с представители на Apple. Добра идея е да създадете резервно копие на личната информация в устройството преди да го оставите за ремонт, тъй като може да загубите ценни данни.
Предвидена е и опция, ако вече сте платили за ремонт на дисплея на iPhone 11 да потърсите компенсация от Apple.
Още от Digital: Apple разширяват мрежата от независими сервизи за ремонт на iPhone в Европа
Discussion about this post