Последователното публикуване на висококачествено съдържание е живителната сила на добрата и успешна социално-медийна стратегия за всеки бизнес. Но това е по-лесно да се каже отколкото да се направи. Важно е да се публикува навременно, подходящо за вашата аудитория и ангажиращо съдържание. Социални медии са за разговори в края на краищата, а не са мегафони.
Снимките предлагат уникални възможности за започване на комуникация, тъй като предоставят толкова много информация, че малцина са тези, които могат да останат несъпричастни и по тази причина социалните мрежи като Twitter, Facebook и Pinterest имат вградени функции за лесно споделяне на добрите изображения.
От Buffer App споделят няколко стратегии, които ще запазят вашите снимки, които споделяте в социалните медии интересни и вдъхновяващи.
Балансирайте между интересно и уморително съдържание
Ако споделяте отново и отново едни и същи снимки, вашите последователи ще се уморят. В рекламния бизнес това е известно като ‘уморителна реклама‘. Това означава, че когато на потребителите им се показват едни и същи реклами твърде често те започват да ги игнорират. Същото се отнася и за вашите социални канали. Без ново и интересно съдържание, вашите феновете ще започнат да ви обръщат все по-малко внимание и накрая ще ви игнорират. Номерът е да се намери баланс между интересно и уморително съдържание. Всеки аудитория е различна, така че ще трябва да се експериментира периодично.
Създайте стил на снимките, които ще споделяте в социалните мрежи
Уникалният стил е от съществено значение за всяка уважавана марка. Същото важи и за една социална медийна стратегия. Последователното използване на едни и същи Instagram филтри, шрифтове, цветове или визуални знаци може да помогне на вашите потребители веднага да разпознаят съдържанието ви. Когато използвате един стил във всички социални мрежи това доразвива вашия бизнес и според доклад на Pardot Research, 80% от потребителите са по-склонни да изберат марката ви и да ви следват в социалните канали.
Използвайте статистическите данни за насочване на вашата стратегия
Отминаха дните когато трябваше да се прелистват огромни таблици, за да се разбере как една марка се приема от хората. Социалните мрежи като Facebook и Twitter изминаха огромни крачки в доставката на анализаторски данни. През юли 2014 година, Twitter въведе Analytics Dashboard, а в секцията ‘Posts’ на Facebook Insights има много полезни данни за всеки постинг. Тези данни са полезни за доброто ръководство на една социална стратегия.
Discussion about this post