Lifehacker публикува решение в осем стъпки за справяне на наскоро появилия се McAfee проблем.
1. Ако компютърът ви принуждава да го изключите (получавате грешка с обратно отброяване), отидете на Start – Run и въведете cmd. В командния ред напишете „shutdown -a “ (без кавичките). (Това ще прекъсне изключването на Windows.)
2. Отварете McAfee конзолата (Start -> Programs -> McAfee).
3. Изключете Access Protection и On-Access Scanner.
4. Кликнете два пъти върху Quarantine Manager в този прозорец и възстановете файловете там (десен бутон върху него и изберете restore).
5. Отворете конзолата на услугите (десен бутон върху My Computer, изберете „Manage“, и щракнете върху услугите в левия панел). Уверете се, че и двете RPC (Remote Proceedure Call) услуги се изпълняват.
6. Започнете (или рестартирайте, ако вече тече) McAfee Framework service.
7. Обратно в McAfee конзолата, изберете Tools -> Rollback DATs
8. Рестартирайте и трябва всичко да е ок.
Discussion about this post