Намирането на хубава и стабилна работа е доста голямо предизвикателство. Но в ерата на социалните мрежи търсенето й не трябва да е свързано с безкрайно ровене по обяви и скубене на коси. Mashable дава няколко съвета за това как може да накарате социалните мрежи, в случая Twitter, сами да намерят работа за вас.
Първо не забравяйте, че туитовете ви изграждат представата на останалите за вас. За това от тях винаги трябва да лъха компетентност и професионализъм. Ако искате да сте експерт в дадена област, трябва и да звучите като такъв.
Не подценявайте хаштаговете. Чрез тях може да попаднете на интересни предложения. Използвайте ги и покрай големи конференции във вашата индустрия. Така ще създадете контакти с нови хора в нея. Почти всичко, което се случва, се отразява в Twitter моментално, така че все едно ще сте посетили конференцията.
Използвайте Twitter, за да проучите и опознаете компаниите, в които се надявате да работите. Свържете със служители в тях, поговорете и се поинтересувайте за възможностите. Това ще подсили и интереса на търсещите нови служители.
Когато използвате Twitter, изградете мрежа от контакти и информация, която е най-близка и важна за вас. Така ще сте винаги в крак със случващото се, а доброто предложение може просто да се появи като линк в потока от туитове, докато пиете сутрешното си кафе.
Ако искате работа точно в дадена компания, може да предприемете и малко дързост. Започнете кампания, в която обявите пред всички, че искате да работите там. Разбира се може да не подейства винаги, но ако това е работата-мечта за вас, покажете го.
Друга ключова стъпка е офлайн контактът. Ако сте се запознали с директор или друг ключов служител в дадена компания, „омайте“ го с течение на времето и доведете нещата до реална среща. Тогава от онлайн приятел, новият ви контакт като нищо може да се превърне във ваш работодател, когато се убеди, че впечатлението, което сте създали за себе си онлайн, е оправдано и в реалния свят.
Discussion about this post