Най-популярната социална мрежа днес Facebook, предлага на компаниите изключително изгоден начин за продажба на продукти и услуги онлайн чрез създаването на бизнес профили.
Разбира се, тези профили се различават от обикновените потребителски профили, тъй като основната цел на бизнеса във Facebook е да достигне до своите клиенти.
В тази връзка, от Money And Business предлагат отговорите на най-основните въпроси, които може би възникват когато се създава бизнес профил във Facebook.
1. Защо е важно да си направите собствена бизнес страница?
Бизнес страниците във Facebook са много полезни за предоставянето на информация за продукти и услуги. Освен това, тъй като има около 750 милиона активни потребители в социалната мрежа, всеки от които има средно по 130 приятели, вместо да харчите хиляди долари за традиционния маркетинг, можете да създадете, и да поддържате своя страница във Facebook. Ето защо е задължително всеки да започне да използва подобна икономична възможност за достигане до милиони потенциални клиенти.
2. Какви са различията между бизнес акаунт и индивидуален потребителски акаунт?
Бизнес профилите във Facebook са с ограничена функционалност. Те имат ограничен достъп до опциите на Facebook, и ограничен достъп до информация на администратора на сайта. Бизнес страниците от своя страна, могат да отварят всички Pages и Social Ads, които са създадени от бизнеса. Единственото ‘неодобство’ е, че с този профил не могат да се разглеждат профили на потребители, или друга информация, която не е публикувана директно на страницата.
3. Как да създадете акаунт във Facebook?
Всеки може да си направи бизнес профил, ако вече си няма личен Facebook акаунт.
За целта трябва да отидете на Pages във Facebook, и да си изберете категорията за страницата, която искате да създадете. След това отговорете на въпросите, маркирайте опцията ‘I Agree to the Facebook Pages Terms’, и натиснете ‘Get Started’. Ако вече имате профил във Facebook, въведете информацията за него. Ако все още нямате, ще трябва да създадете.
Накрая ще имате възможност да качите бизнес лого, и да импортирате контктите си, ако желаете. Когато въведете и URL адреса на бизнес сайта и краткото описание на предмета на дейност, натиснете ‘Continue’ и Facebook ще създаде вашата бизнес страница.
4. Може ли да се създаде повече от един бизнес профил?
Facebook има стриктна политика, според която един човек може да има само по един профил. Ако Facebook открие, че сте създали повече от един акаунт, тогава можете да ви бъде забранен достъпът до сайта.
5. Каква информация да въведете?
След като качите бизнес логото си и информацията за вашата компания, то тогава е време да започнете да добавяте и актуализирате статуса си. Можете да публикувате всякаквъв вид информация, която искате да достигне до вашите потребители, в това число линкове към блог, новини, информация за нови продукти, или друга някаква информация.
6. Фенове или приятели?
Бизнес страниците имат фенове, а не приятели. Феновете могат да кликат върху ‘Like’ бутона. В тази връзка е добре да споменем, че много компании изискват от потребителите си да кликнат бутона ‘Like’, преди да могат да видят допълнителната информация на страницата. Разбира се, когато потребителят кликне върху бутона ‘Like’, съответната бизнес страница се появява на профила на потребителя като бизнес, който те харесват.
7. Какво е Vanity URL?
След като бизнес страницата ви вече има над 25 фена може да си резервирате Vanity URL адрес. Една типична бизнес страница във Facebook има URL като например, www.facebook.com/pages/samplebusinessname/81237372227783?sk=wall. Разбира се, подобен адрес се помни трудно, ето защо имате нужда от Vanity URL, за да превърне URL адреса ви в нещо по-лесно за запомняне като, www.facebook.com/yourbusinessname, например.
Един важен съвет за начинаещи с бизнес страниците във Facebook е да запомнят, че всяка бизнес страниците са свързани с личните профили във Facebook, така че трябва да създадете Vanity URL първо за личния си профил, и едва след това за бизнес страницата.
Discussion about this post