Всеки, който се впише за първи път в Windows 10 с Microsoft акаунта си автоматично се вписва и в облачната услуга OneDrive. По принцип, това не би трябвало да е проблем – напротив, облакът ни позволява да пазим файловете си в интернет и да ги отваряме от всяко свързано с Мрежата устройство. Някои потребители, обаче, нямат интерес да използват OneDrive и този материал е точно за тях.
За да се отпишете от OneDrive, следвайте тези стъпки, изложени от сайта MakeUseOf: първо, натиснете с дясното копче на мишката върху иконата на OneDrive, която се намира в лентата със задачи в Windows 10. След това изберете Настройки (Settings). Отворете отметката с име Акаунти (Accounts) и натиснете бутона означен като Unlink OneDrive (Премахнете връзката с OneDrive).
Още от Digital: Как най-лесно да прехвърляме данни между два смартфона Samsung Galaxy
Това е всичко – след натискане на бутона, вече няма да сте вписани в OneDrive, но ще продължите да използвате Windows 10 с Microsoft акаунта си. Имайте предвид, обаче, че всички файлове, които сте синхронизирали с OneDrive преди да се отпишете от него все още са в облака. Ако не ги искате, трябва да намерите папката в компютъра си, където се пазят „оригиналите им” и да ги изтриете.
Discussion about this post