Създаването на бизнес профил в Google+ е лесна работа. Подобно на Facebook и Twitter, всеки може да се присъедини към Google+ безплатно и да покани приятели и колеги, както и да публикува снимки и линкове към любимите си блогове, статии и дори още.
Google+, обаче, е и мощен инструмент за привличане на клиенти. Една добре оптимизирана Google+ страница често се класира сред най-добрите резултати от търсене за вашия бизнес или търговска марка. Ето защо Google+ трябва да бъде важен елемент от онлайн стратегията ви за изграждане на репутацията на вашата компания.
Има много начини за насърчаване на вашия онлайн бизнес и понякога може да бъде много обезсърчително да търсите коя социална мрежа е най-правилния избор за вашата фирма. Не бива обаче да пренебрегвате Google+ за бизнеса си.
Причината е, че Google + има вече повече от 100 милиона потребители, и въпреки че е все още в начален стадий, социалната мрежа има подкрепата на най-популярната търсачка в света. За да извлечете повече от Google+ за вашия бизнес, ние ви предлагаме 5 прости съвета дадени ни от Business 2 community:
1. Изградете страницата си като бизнес сайт
Подобно на Facebook и Twitter е важно да разграничите личния си профил от вашия бизнес профил. Уверете се, че снимките, изпращането на съобщения и други са направени професионално и в съответствие с вашия бизнес. В тази връзка специалистите твърдят, че Google+ може да ви помогне да развивате по-дълбоки взаимоотношения с клиентите си чрез споделяне на вашите мисли и линкове.
2. Създайте редакционен календар
В Google+ можете да споделяте с клиентите си. Като се имат предвид всички възможности които се предлагат на Google+ може да помислите с вашия екип и да създадете редакционен календар (‘Editorial Calendar’) за предоставяне на по-динамичен и личен начин на представяне на вашия бизнес.
3. Управлявайте вашите Circles
В основата на Google+ са Circles . Можете да създадете кръгове от приятели, колеги, роднини, клиенти и други, и да каните всеки в тези кръгове, като по този начин общувате по различен начин с всяка група. Може дори да избирате креативни имена на тези кръгове като например, ‘VIP Customers’.
4. Google+ Badge
Използвайте Google+ Badge във вашия сайт, за да осведомите клиенти си, че вече могат да ви намерят в Google+. Процедурата по поставянето на Google Badge сайта ви е много лесна и дори няма да се нуждаете от програмист за целта.
5. Възползвайте от силата на +1
Няма по-силна реклама от това някой да ви препоръча на приятел, познат или колега. Google знаят това и позволяват на клиентите и колегите ви да ‘препоръчат’ вашия бизнес като кликнат върху бутона +1. Насърчавайте вашите приятели, семейство и клиенти да препоръчват вашия бизнес.
Discussion about this post