Google и Facebook продължават да разчитат основно на рекламата, за да генерират приходи. Именно това е причината двете компании да инвестират все повече средства за дигитален маркетинг. В следващите няколко години ни очаква поредната фаза на впечатляващ ръст в сферата на онлайн рекламата. Навлизането на по-добри методи за управление на данни в реално време и еволюцията на машинно обучение ще променят начина, по който си взаимодействаме с рекламите в интернет.
Един от водещите трендове ще бъдат т.нар. „вълшебни моменти“, които представляват ситуация на разпространение на хипер-подходящо съдържание в точния момент. Потребителите ще получат достъп до по-релевантен и атрактивен продукт, като освен подобрените възможности за интеракция ще получат по-висока степен на сигурност. Еволюцията на технологиите също така ще благоприятства създаването на по-качествени маркери за анализ на потребителските данни.
Технологиите позволяват на рекламодателите да предвиждат поведението и местоположението ни, за да таргетират още по-ефективно своите послания. Очаквайте платформите за дигитален маркетинг да се стремят да бъдат максимално отворени към самия потребители и да предоставят още по-забавни възможности за взаимодействие с рекламите. Иновации като виртуална и добавена реалност също тепърва ще се превръщат в средство, с което ще може още по-лесно да пазаруваме в интернет.
Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Discussion about this post