Умните часовници са пазарна ниша, която привлича все по-голям интерес сред водещите технологични компании. Aнализатори от Strategy Analytics публикуваха резултатите от последното си проучване, което разкрива как се е развил този сегмент през първите три месеца на годината. Данните в него показват, че Samsung е лидер в този сектор и е успяла да регистрира 500 хил. продажби на своите модели, информира PocketNow.
От своя страна тази стойност е доста впечатляваща, тъй като компанията достави 1 млн. броя умни часовници през цялата 2013г. Корейският гигант е лидер в тази пазарна ниша, тъй като в момента притежава дял от 71%, което в голяма степен се дължи на огромните средства за реклама, които Samsung инвестира, за да популяризира продуктите си. Ако искате да притежавате подобна джаджа, която може да се свързва със смартфона ви в момента можете да избирате между Galaxy Gear, Gear 2 и Gear 2 Neo на Samsung, а също Sony SmartWatch 2, Pebble и Pebble Steel.
В следващите месеци ни очаква премиерата на първите устройства с платформата Android Wear, а именно LG G Watch и Motorola Moto 360. Новата платформа на Google ще изостри значително конкуренцията в този сегмент и вероятно ще привлече вниманието и на другите водещи компании към нея. Предстои да видим дали Android Wear ще успее да се превърне в лидер в пазара на умни часовници по същия начин, както го направи със смартфоните и таблетите.
Discussion about this post