Google обявиха през миналата година, че обмислят различни варианти как да оптимизират работата на популярните си продукти, за да бъдат те по-подходящи за деца. Компанията също така планира да направи YouTube и браузъра Chrome „по-забавни и сигурни“ за най-малките потребители, като им предоставя само съдържание, което родителите им биха искали те да видят. YouTube Kids е първият сериозен опит за постигането на тази цел на Google, чиято премиера видяхме още през февруари, коментира BusinessInsider.
Технологичният гигант разкри, че гледаемостта на съдържанието за деца, което услугата предлага е отчело ръст от цели 80%, в сравнение с всички други жанрове в последните шест месеца. Сега разбираме, че компанията вече разработва и Kids версия на Google Maps, за което разбираме от публикувана обява на компанията за набирането на нови служители, които да ускорят навлизането на този продукт на пазара. Все още не разполагаме с детайли за това как точно ще бъде променен интерфейса на услугата, за да стане по-атрактивна тя за децата.
Данните също така разкриват, че Google Earth също ще последва примера на Maps и YouTube и скоро ще бъде оптимизирана за най-малките потребители. Желанието на компанията да направи своите услуги по-атрактивни и сигурни за деца, като контролира съдържанието, което те показват е доста интересна идея. На този етап, обаче не знаем кога можем да очакваме премиерата на Google Maps Kids и вероятно тепърва ще разбираме повече за плановете на компанията.
Discussion about this post