Все повече компании използват чатботове в своите популярни услуги в интернет, тъй като вярват, че това е бъдещето на мобилната комуникация и в това число можем да споменем гиганти като Facebook и Google. Едно от най-големите им предимства е, че тези машини с изкуствен интелект за изключително подходящия за бизнес софтуера, тъй като се отличават с много предимства. Например могат да променят изцяло програмите за продуктивност, както и за автоматизиране, опростяване на всички бизнес процеси в една фирма, предаде DigitalTrends.
Използването на тази технология е възможно за ERP, HR и CRM машини, за целта те ще предлагат максимално лесен за използване интерфейс на потребителите. Разбира се има и проблеми, които са свързани с правилното синхронизиране на данните в реално време, както и със сигурността, тъй като някои потребители биха искали човек, а не машина да обработва тяхната информация. Чатботовете имат много предимства, които могат да улеснят и подобрят скоростта на всичките тези процеси, това е и причината толкова много компании да разработват подобен софтуер.
Eдно от предимствата им е, че работят автономно и също така се учат от навиците на потребителите, това им позволява да извършват различни задачи. Някои от чатбовете имат собствена индивидуалност, с която можете да персонализирате тяхната работа, без да се притеснявате, че те ще ви притеснят, когато най-малко искате това. При всички положения чатботовете ще имат все по-голямо присъствие в начина, по който консумираме и споделяме информация онлайн, тъй като най-големите компании инвестират все по-внушителни средства в тази технология.
Discussion about this post