Ставаме свидетели на рядък пример на сътрудничество. Google обедини усилията си със своите конкуренти Microsoft и Yahoo в нов проект за подобряване на уеб индексацията на структурирани данни, които често са част от бази данни, и загубват форматирането си, когато бъдат представени с HTML код.
Трите компании са стартирали сайт, наречен Schema.org, който съдържа обикновени HTML тагове, които според тях създателите на уеб страници трябва да използват, за да маркират структурни данни в своите сайтове, съобщават от PCWorld.
“Schema.org трябва да се превърне в основна ‘спирка’ за всички уеб дизайнери, за да могат те да маркират сайтовете, които създават, и по този начин да помогнат на търсачките”, обявиха Google в един постинг на своя блог уеб сайт.
Според специалистите, с изплзването на общи тагове в интернет, Yahoo, Microsoft, и Google смятат да създадат по-качествени резултати от търсачките.
„Много приложения,особено търсачките, могат значително да подобрят работата си. Така нареченият ‘On-page markup’, който предлагаме, ще ни позволи да да разберем по-добре информацията в уеб страниците, и да предложим по-добри резултати”, се чете в съобщение на заглавната страница на Schema.org.
Ако искате да видите наличните вече HTML тагове, посетете сайта. Тук ще откриете достатъчно начини, за да маркирате структурни данни за различни събития, организации, хора, места,продукти, ревюта, филми, или книги.
Discussion about this post