Droid не е засенчил iPhone напълно, но може да се похвали с добро начало. Според анализатори Verizon е продал между 100хил. и 200хил. броя само през първата седмица. Очаква се до края на годината да се продадат близо 765хил. Въпреки това Droid не може да се сравнява с 1 милион продадени iPhone през първия уикенд от неговото излизане на пазара в целия свят. За момента Droid се продава само в САЩ. Успехът на Droid се дължи на рекламна кампания на стойност 85млн.щат.долара. Това е най-голямата реклмана кампания на Verizon до момента. Освен това Verizon осигурява реклама като предоставя Droid безплатно на блогъри и влиятелни личности, които да напишат ласкави рецензии за него. Verizon предизвиква любопитството на блогърите като преди това им изпраща картички с емблематичното за Droid червено око. Следващият подарък е робот Star Wars с дистанционно и картичка с изписан микросайта на телефона. Една от новите опции, които Droid предлага е търсене чрез гласова команда.
Discussion about this post