Според финансови анализатори наблюдаващи стойността на марките предлагащи се на пазара, технологичният и интернет гигант носещ марка Google е надминал по-стойност най-известната световна марка за безалкохолни напитки CocaCola, с резултати от около 36 милиарда долара, докато за известната безалкохолна напитка се полагат 34 милиарда долара. Тази цел се постига след месеци на върхови постижения на Google, след които задмина дори световно известни корпорации като IBM и Microsoft.
Сега Google просто трябва да се постарае да преодолее компанията Wal-Mart, най-голямата и най-популярната верига супермаркети в света, която все още остава твърдо в челото на най-добрата марка на стойност не по-малко от 41,3 милиарда долара.
А войната е между два свята напълно различни един от друг. Ще бъде сблъсък на хранителна промишленост и технологично съвършенство. Кой ще вземе превес и дали Google ще успее да стане марка номер 1?
Discussion about this post