Социалната мрежа Twitter е успяла да привлече над 100 млн. нови потребители през 2010г. Интегрирането им към информационната мрежа е породило необходимостта от значителни промени в самата нея, за да може да посрещне по-добре нуждите им. Това е основният извод, до който достига мониторинговата компания Sysomos, която сравнява използването на Twitter мрежата през последните две години. Друг факт, който се откроява е, че повече потребители са имали много повече последователи в своите профили.
Sysomos, цитирана от Mashable изследва повече от 1 млрд. туита, които са дело на повече от 20 млн. потребители и ги сравнява с даните от 2009г. Според нея 21 % от потребителите сега са последователи на повече от 100 души, което е повишение с 7 % спрямо предходната година. През 2010г. потребителите са предоставяли много повече данни за биографията си (69%), по-детайлна информация за имената си (73%), местоположението (82%) и уеб-сайт URL (44%) и са ги публикували на профилите си.
Всички тези цифри са се повишили повече от два пъти, спрямо 2009г., което означава, че обикновения Twitter потребител се чувства по- комфортно, споделяйки данни и лична информация за себе си в уеб пространството. Sysamos открива също, че 80,6 % от потребилите са регистрирали по-малко от 500 туита, което най-вероятно се дължи на прохождащия статус на много от новите потребители. Докато 22,5% от профилите са отговорни за 90% от всички туитове.
Discussion about this post