2011 година е била изключително успешна за Vevo. Според AllThingsDigital.com, видеосайтът е успял да генерира цели $150 милиона миналата година. През последните две години те също така са платили около $100 милиона на лейбълите, чиито клипове разпространяват в Интернет. Тези два факта показват, че фирмата е в изключително финансово здраве.
Как, обаче, такъв малък сайт е постигнал такъв успех? Изпълнителният директор на Vevo Рио Караеф сподели, че тайната на популярността им се крие във факта, че те са се стремили както към количество, така и към качество. Другите две причини са инвестирането им в мобилната индустрия както и в интегрирането на видеосайта в конзолата Xbox 360.
Караеф допълни, че тайната на това да достигнеш до много хора е да бъдеш на много места едновременно. Що се отнася до Vevo, те са почти във всяка една популярна услуга: в YouTube, във Facebook и къде ли още не. Бъдещите им планове, пък, включват още по-дълбока интеграция в следващите поколения смарт телевизори.
Discussion about this post