Сервизната кампания на Huawei, в рамките на която можете да получите до 50% отстъпка за смяна на дисплей на определени модели, обявени на сайта https://consumer.huawei.com/bg/support/screenreplacement, продължава, а междувременно тази седмица е и последна за месец август, което означава, че в четвъртък и петък всички, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти на Huawei на ул. „Леге” N6, могат да се възползват и от 50 лева отстъпка и от всяко друго извънгаранционно обслужване. При извършен ремонт те ще получат и подарък безплатен протектор за дисплей.
Счупен дисплей е събитие, от което се притесняват много потребители. Според проведено наскоро регионално проучване в над 20 държави, 63% от притежателите на смартфони признават, че най-големите им страхове са от счупване на дисплей и изтичане на данни. В същото време 92% от хората, на които им се е наложило да сменят счупен дисплей, са категорични, че цената за тази услуга е била твърде висока. Тогава какво трябва да знаем, преди да потърсим професионална помощ в случай на повреда?
За да поверите „здравето“ на смартфона си в чужди ръце, се изисква висока степен на доверие. Силно препоръчително е да занесете устройството си в оторизиран сервиз, тъй като тогава ще можете да сте сигурни, че специалистите притежават необходимите умения, а сервизът разполага с необходимите качествени части, чрез които вашият проблем може да бъде разрешен.
Качеството на потребителските услуги винаги е било водещ приоритет за Huawei и поради тази причина компанията провежда кампанията “Huawei Cares”, под мотото „Повече грижа за теб“. Нейната цел е да помогне максимално на потребителите, сблъскали се с различни видове проблеми. По време на ремонтните дейности в оторизираните сервизи на Huawei режимът за ремонт е включен постоянно (Maintenance mode, който и сами може да активирате през приложението си HiCare), като по този начин няма нужда да се тревожите за сигурността на личните си данни.
В момента кампанията за смяна на дисплей с до 50% отстъпка тече до 14 септември, а тази с 50 лева отстъпка от всеки извънгаранционен сервиз – на 29 и 30 август. И двете кампании са инициативи на Центъра за обслужване на клиенти на Huawei на ул. „Леге“ N6. Te важат, ако се обърнете директно към него, a за всички включени в промоцията със смяна на дисплей модели е налична и услугата „От врата до врата“. Можете да се свържете с Центъра на за обслужване на клиенти на Huawei и на телефон 0800 18818.
Discussion about this post