Apple винаги е имала репутацията на компанията, която предлага устройства с впечатляващ дизайн и качество. В много отношения продуктите им превъзхождат конкуренцията, което е причината за твърде високата им цена. Ако сте потребител на MacBook, iPhone или iPad също така могат да се възползват и от уникалната гаранция, която предлага Apple. Благодарение на нея можете бързо и лесно да възстановите хардуера при различни различни проблеми с устройствата.
Единственото, което трябва е да посетите физически магазин на Apple. Стандартната гаранция е една година и обикновено покрива доста щети и възможни повреди. Разбира се възможно е да възникнат и неочаквани затруднения. Именно това е случая със собственик на MacBook Pro, който не успява да ремонтира лаптопа и решава да потърси правата си в съдa. Това се случва няколко часа след като оставя устройството в магазина и получава имейл от служители на Apple.
От съобщението научава, че ремонта няма да бъде безплатен, тъй като има „Water Damage“ повреда, която налага купуването на нов Logic Board модул. Първоначалният проблем е свързан с отлепяне на екрана на лаптопа – проблем с MacBook (2017), за който Apple също потвърдиха. След като му е отказан безплатния ремонт той отказва да плати за Logic Board и завежда дело, което печели в съда. Същият човек води и второ дело за изтеклите гаранции на Apple, което също е отсъдено в негова полза.
Още от Digital: Apple искат да изтеглят между 15-30% от продукцията си извън Китай
Discussion about this post