Samsung и Apple доминират глобалния пазар на смартфони в продължение на няколко поредни тримесечия и това не е тайна за никого. Много проучвания на анализаторите показват, че това са единствените два бранда, които са на печалба от продажбите на своите устройства. Анализатори от Digitimes публикуваха интересни данни, от които разбираме кои компании са най-засегнати от хегемонията на Samsung и Apple.
НТС Оne e eдин от най-атрактивните смартфони на пазара, който вече спечели множество награди за своя дизайн и характеристики през годината. Слабите му продажби, обаче са една от най-сериозните причини са финансовите загуби на компанията през последните тримесечия.
LG също изпитва сериозни проблеми, тъй като нейния флагман G2 успя да реализира малко над 2 млн. доставки досега, вместо очакваните от нея около 10 млн. Важен фактор за тази тенденция има факта, че той се появи на пазара приблизително по същото време като Nexus 5, което оказа сериозно влияние на продажбите му.
Китайският производител Huawei е третият бранд, който не успява да разгърне стратегията си по начина, който иска заради Samsung и Apple. Компанията успя да достави около 3 млн. доставки на Ascend P6 досега, което е три пъти по-малко от очакванията и. Анализаторите очакват тази тенденция да се запази и през следващата година, като дори може да окаже влияние и на други производители на смартфони.
Discussion about this post