Технологичните гиганти често оглавяват класациите за приходи, популярност и влияние. Компании като Samsung, Apple и Google са бизнес империи за стотици милиарди долари. Популярността на продуктите им има водеща роля за изграждането на модерния свят, който ни заобикаля.
Водещите имена от технологичния сектор доминират и в YouGov Global Best Brand Rankings 2022, съобщава BusinessKorea. Престижната класация класифицира 10-те най-добри брандове за календарната година. За първи път Samsung Electronics могат да се похвалят с първата позиция, отчитайки резултат от 127 точки.
Този резултат е достатъчен да изпреварят Google, които остават втори със 106 точки. Нито една друга компания в YouGov Global Best Brand Rankings 2022 не преминава 100 точки. Третият най-добър бранд според доклада е YouTube с резултат от 85.
Neftlix е предпочитана платформа за стрийминг, която има 59 точки и така изпреварва Shopee с 51. Oстаналите брандове, които попадат в списъка са WhatsApp с (50), Тоyota с 41 точки, Colgate и Mercedes-Benz (34), както и Lidl (33).
Samsung Electronics оглавяват класацията в редица страни като Южна Корея, Холандия, Виетнам и Ирландия. Компанията е втора във Франция и Великобритания, но попадна в топ 10 в Канада, Бразилия, Дания, ОАЕ и САЩ.
Любопитен факт е, че Adidas и Nike вече не са част от първите 10, където бяха позиционирани през последната година.