Днес има доста стартиращи компании, които искат да разработват облачни услуги. От 2012 година насам, 18 компании за корпоративни облачни услуги са станали обществени, като половината от тях са на стойност над $ 1 милиард.
От Business Insider са направили списък на най-актуалните компании в този сегмент от пазара. Техният подход е бил следният: анализаторите от медията са провели интервюта с предприемачите, за да установят кои са техните предпочитания, както и кои от разработваните услуги се очакват с най-голямо нетърпение.
В крайна сметка, това би трябвало да е надежден способ за определяне на пазарните тенденции, тъй като се очаква, че предприемачите ще искат да дават парите си за нещо, което си струва.
1. Blue Jeans Network
Компанията се е заела с това да осигурява облачна услуга, която позволява на различни системи за видеоконференции да работят заедно.
2. SendGrid
SendGrid е една много интересна компания, чиято цел е да придвижи имейл инфраструктурата в облака, като по този начин се облекчат разходите на бизнеса и се намали сложността на поддържане на потребителски системи за електронна поща.
3. CareCloud
Облачната услуга CloudCare се опитва да революционизира здравеопазването чрез създаване на базирано в облака електронно здравно досие на пациентите. Услугата вече се използва в над 47 държави.
4. ClearDATA
Целта на компанията е да осигури на болниците „по-добро здравеопазване и по-ниски разходи“. Лекарите могат да използват ClearDATA, за да хостват своите приложения. Облачната услуга отговаря на всички изисквания за защита правата и неприкосновеността на личния живот на пациента.
5. Okta
Okta помага на предприятията да управляват имената и паролите за достъп на своите служители до всички облачни приложения. Вместо компаниите да дават на всеки служител парола за всяко едно облачно приложение, те могат да използват Okta. Okta вече има повече от 500 корпоративни клиенти, между които Allergan, Clorox, LinkedIn, и SAP.
6. Skyhigh Networks
Skyhigh Networks помага на IT отделите да следят всички облачни услуги, които техните служителите използват тайно. Оказва се, че това е безценен инструмент за осигуряване на сигурността.
7. Sumo Logic
Тази облачна услуга, анализира всички IT продукти, за да се управляват центровете за данни по-добре. Sumo Logic намира решения на проблемите, за които IT отделите не знаят, че съществуват.
8. Infer
Infer помага на търговците да сключват повече сделки като им предоставя данни, с които те могат да правят точни прогнози.
9. Mixpanel
Mixpanel е облачна услуга, която разкрива на фирмите как техните клиенти използват уеб сайтовете и мобилните им приложения. Mixpanel е изградена върху най-напредналите аналитични платформа за мобилност и интернет, а услугите които компанията предлага нарастват постоянно.
10. BloomReach
BloomReach анализира това, което клиентите търсят най-много и автоматично го дава на собствениците на сайтова за електронната търговия. BloomReach е основана от бившия служител на Google, Ашу Гарг.
Discussion about this post