Аpple демонстрира по категоричен начин на всички как мобилните приложения могат да се превърнат в солиден източник за приходи с представянето на App Store. Впоследствие всяка една водеща платформа възприе примера на компанията, създавайки собствен магазин за приложения, за да осигури най-добрите възможности на своите потребители. Една от последните мащабни инициативи на Apple в сектора бе представянето на Newsstand, което позволява да се абонираме за дигитални версии на популярни вестници и списания, информира cnet.
Ново проучване проведено от маркетинговата фирма Distimo има за цел да определи популярнстта на приложението Newsstand сред потребителите и предимно да установи какви суми те изтразходват, за да си набавят необходимото дигитално съдържение. Изследването е проведено през месец февруари и открива, че 100 най-популярни заглавия в Newsstand генерират повече от $70 хил. всеки ден. Най-популярните сред тях са The Daily, The New York Times и The New Yorker Magazine посочва още проучването на Distimo.
От Apple не предоставят информация за приходите, които всеки разработчик или компанията получава от дадено приложение. Въпреки това маркетинговата и стратегия в случая е да предостави на авторите на съдържание 70% от постъпленията, докато останалите 30% се акумулират от компанията. Бизнес моделът предизвиква противоречиви коментари сред издателите и анализаторите на Apple, но успоредно с това показва, че приложенията са изключително атрактивен източник на приходи за компанията.
Discussion about this post