Facebook изненадаха анализаторите, като декларира по-добри финансови резултати от очакванията през първото тримесечие на годината. От социалната мрежа също така разкриха, че активната потребителска база вече достига до 1,28 млрд. души, като внушителните 1 млрд. се логват в своите профили от мобилните си устройства. Рекламите, които компанията използва в своите приложения за водещите платформи също така вече представляват 59% от всичките и приходи от маркетинг.
Oт BusinessInsider сега публикуваха интересни данни, които ни показват колко печели Facebook от всеки един потребител. Благодарение на тях разбираме, че тази стойност се е увеличила през първите три месеца на годината и вече достига до $2. За сравнение тя бе едва $1,35 за същия период през 2013г. и това показва по категоричен начин колко успешен е бизнес модела на Facebook.
Трябва да отбележим, че тази сума е средната стойност от всички държави по цял свят, тъй като в някои държави цифрата е много по-висока. Данните показват, че в Европа компанията успява да генерира около $2,44 от всеки един потребител, докато в САЩ и Канада достига до цели $5,85. Ще е любопитно да проследим как тази стойност ще се промени през следващите три месеца и дали Facebook ще продължи да увеличава със стабилни темпове своите приходи.
Discussion about this post