Apple не спират да ни изненадват със своите дизайнерски и хардуерни решения. Компанията е водещ източник на иновации при смартфоните вече повече от десетилетие. Лоялната база от фенове също е отличителна характеристика с голям принос за продажбите на iPhone.
За разлика от Android потребителите много по-често актуализират към новите смартфони на Apple. Това е важна предпоставка за рекордите, които iPhone поставя всяка година през коледното тримесечие. CIRP е маркетингова компания, която проведе проучвате, за да определи колко често собствениците на iPhone ъпдейтват към нов модел.
Едва ли е изненадващо, че тийнейджърите имат значителен принос за продажбите на смартфоните от популярния бранд. Хората на в двете възрастови групи (18-24 години) и (35-44 години) са най-склонни да купят следващото поколение веднага след появата му на пазара.
В същото време потребителите на над 55-годишна възраст предпочитат да направят следващата покупка поне след две години. Резултатите показват, че около половината от анкетираните са купили своя iPhone преди по-малко от 24 месеца. Всеки четвърти твърди, че има устройство, което е на повече от три години.
Трябва да отбележим, че данните имат по-скоро информативен характер, тъй като покупката на нов смартфон е индивидуално решение базирано на много фактори. Все пак потребителите на Apple са малко по-активни когато стане въпрос за нов ъпгрейд от тези на Android.