Ку Бон Му може и да е на 65 години, но енергията, която струи от него подхожда повече на току що нает млад директор в голяма корпорация. Въпреки това, изпълнителният директор на LG има зад гърба си вече 35 години в компанията, през които е заемал най-вече мениджърски и директорски позиции преди да се сдобие с най-високата през 1995. За тези 15 години той не само запази растежа на компанията, но и я тласна към съвсем нови висоти.
Според редица изследвания, печалбите на LG са се учетворили от 1995 година и то главно заради Бон Му. Продуктите на южнокорейската фирма вече се продават в над 65 страни, а абонатите на телекомуникационните й услуги са достигнали до 13млн. От началото на ръководството на Ку Бон Му, компанията е заела първо място в света по производство на литиево-йонни батерии, второ място по производство на телевизори и LCD екрани както и четвърто място в Южна Корея по приходи. Въпреки задоволителните резултати, неуморният изпълнителен директор не мисли да спре до тук. LG планира не просто да заема все повече и повече дял от пазара, а по думите на Бон Му “да създава нови пазари”.
За тази цел Бон Му призова изпълнителните директори в отделите по развитието да не щадят финансови средства за инвестиции. Мисията на компанията е да разработят уникални технологии за пестене на енергия в новите си електронни продукти, както и патентоване на производствени методи в сферата на органичните LED дисплеи. Отделно от това изпълнителният директор се цели и в пазара за смартфони, където все още LG не са успяли да се наложат. “Нямаме възможността да се фокусираме върху маркетинг,” казва Бон Му, “Ако искаме да водим, а не да следваме останалите, трябва да напреднем в производството на нови, невиждани досега технологии.” Ако Ку Бон Му продължи да управлява компанията със същата твърда ръка както и досега, нищо чудно плановете му да се изпълнят.
Discussion about this post