Много компании предлагат възможността да се откажете да получавате хартиени фактури по пощата и да се абонирате за услугата „Електронна фактура”. Освен удобството, това е начин да допринесете за опазването на околната среда.
Къде можем да проверим сметката за ток?
За клиентите на Е-ОН България проверка на сметката за електроенергия може да се направи тук. Необходимо е само да въведете в полето клиенския си номер. Услугата е достъпна за всички клиенти с изключение на тези, които плащат задълженията си чрез директен дебит. Услугата не позволява проверка на стари сметки за електроенергия, консумирана преди януари 2005 година. Освен това, в нея не се отразяват плащанията, извършени от клиентите през съответния месец и не се съдържа информация дали задължението е погасено или все още е дължимо.
За клиентите на CEZ проверка на сметката за електроенергия може да се направи тук.
От месец, проверката на сметката се извършва по клиентски номер. Новият клиентски номер е изписан в горната част на всяка фактура, която получавате от ЧЕЗ в периода след 25 май 2010 година. Ако не разполагате с него, може да го видите като въведете вашия ИТН/Партиден номер в полето по-долу на страницата, под Проверка на клиентски номер. Не се притеснявайте от долното поле, в което трябва да въведете Оторизационен код. Може да проверите сметката си и без да сте го попълнили.
За клиентите на EVN проверка на сметката за електроенергия може да се направи тук.
Проверката на сметката се извършва по “клиентски номер” или “номер на измервателната точка”, които може да намерите във фактурата за консумирана енергия. Сайтът на EVN Bulgaria се зарежда с информация за консумираната електрическа енергия, дължимата сума, и срок за следващо плащане. Информацията за консумираната топлинна енергия и дължимата сума се зарежда до 15 число на месеца.
Discussion about this post