Потребителите на Apple винаги са демонстрирали по-сериозна връзка с компанията, която се изразява в покупката на всяка нова версия на iPhone. Милиони клиенти инвестират в екосистемата на iPhone, с които покриват всичките си дигитални нужди. Високата степен на удовлетвореност на потребителите е водещ фактор за високите и стабилни продажби на Apple в мобилната индустрия.
В същото време Android предлага разнообразие от устройства на различни производители, където потребителите имат по-голям избор, но не проявяват такава лоялност. Затвореният характер на iOS продължава да провокира дискусии и да е специфична особеност на бизнеса на Apple.
Въпреки това лоялността към бранда iPhone е достигнала рекордни измерения oт 91.9%, според данни в проучване на SellCell. Изследването е проведено в началото на март с 5000 доброволци, съобщава AndroidAuthority. Високото качество на продуктите и политиката за сигурност на Apple карат все повече хора да мигрират към iOS екосистемата.
Така например собствениците на смартфони Samsung са отчитали нива на лоялност от 85.7% в края на 2019г., но цифрата е достигнала до 74% в края на миналата година. Другите популярни брандове с Android имат дори още по-слаби показатели. Лоялността сред потребителите на Google Pixel e 65.2%, което е значително повече от 37.4% на LG и 29% на Motorola.
Всеки втори потребител нa Samsung, който смята да премине към друг производител ще предпочете Apple. Любопитното е, че 31.5% от тях определят сигурността като причина за миграцията. Все повече хора се притесняват, че смартфоните следят постоянно активността им.
Технически проблеми е причината много хора да продължават да използват Apple вместо да се сдобият с устройство на друг производител.
Още от Digital: iPhone 12 е най-продаваният 5G смартфон в света
Discussion about this post