Един от основателите на социалната мрежа Bebo Майкъл Бърч се завръща в компанията след две години отсъствие, обявиха от Allthingsdigital.com. Бърч продаде Bebo на AOL през 2008 година и оттогава се подвизаваше в борда на MySpace и Punktilio. Сега той ще се върне към корените си, като встъпи в длъжността съветник на компанията.
Според източници, той вече е инвестирал солидна сума в социалната мрежа, основана през 2005 година, но точните детайли около нея не са обявени. Ироничното в случая е, че явно Бърч има достатъчно средства, за да инвестира в компания, която самият той продаде преди две години в сделка за $850млн. Междувременно, продажбата на Bebo не приключи дотам – AOL доста бързо я препродадоха на Criterion Capital.
Наскоро се появиха слухове, че изпълнителният директор на Criterion Адам Левин се кани отново да продаде Bebo, но говорители на компанията отрекоха това. Връщането на Майкъл Бърч може да означава, че Criterion действително искат да дадат втори шанс на социалната мрежа, която преди време беше главен конкурент на MySpace. Въпреки това, коментират от сайта, бъдещето й е доста несигурно и не е изключено малката компания отново да попадне в ръцете на друг гигант – Google, например.
Discussion about this post