Социалните имат все по-сериозно влияние над ежедневието на милиони потребители. Активността ни в подобни платформи е сериозен източник на приходи за създателите им. Facebook е най-подходящият пример, но внушителна популярност отчитат и други услуги като TikTok и Instagram. Няма как да не отбележим и Twitter, тъй като има собствена лоялна база от фенове по цял свят.
Илон Мъск вече ребрандира микроблогинг платформата на X.com и има амбициозни планове да създаде “приложение за всичко”. Постоянното интегриране на нови функции е само част от бъдещата идентичност на услугата, която ще е все по-ориентирана към плащанията и криптовалутите. Шефът на Twitter/X направи интересно изказване, като загатна, че потребителите ще плащат “символична” абонаментна такса.
Taка услугата ще премине изцяло към премиум бизнес план, който вероятно ще намали ботовете и спама, но може да откаже доста потребители. На този етап Илон Мъск не е споделил каква може да бъде евентуалната сума за месечен достъп. Последните ъпдейти на Twitter/X са фокусирани изцяло към хората, които плащат за услугата.
По този начин имат достъп до редица допълнителни възможности, сред които туитове с 25 хил. символа и опция за изтегляне на видео. В момента платформата има около 550 млн. активни месечни потребители. Въпреки това компанията не публикува официално данни за броя на премиум абонаменти, който според външни източници е по-малко от 1 милион потребители.