Taблетите Surface са едни от ключовите компоненти в стратегията на компанията да разшири присъствието си в пазара на мобилни устройства. Двата модела, обаче не постигат желания от софтуерния гигант успех, което е провокирано и от по-популярните устройства с Android OS и iOS. Оказва се, че Surface дивизията на компанията е регистрирали приходи от едва $853 млн. от премиерата на първия си таблет, информира geekwire.
Oт компанията официално отказаха да обявят колко точно продажби са реализирали за този период, но при средна цена от $500 това означава около 1,7 млн. доставки. За сравнение само за последните три месеца Apple успя да реализира продажбите на 14,6 млн. таблета iPad. Разликата между тях в това отношение е доста сериозна, което може да се каже и за другите популярни модели с Android OS на пазара.
Мicrosoft трябва да преосмислят стратегията си, за да променят тази негативна тенденция и вероятно да се насочат към по-ниския ценови клас. Скоро ни очаква премиерата на второто поколение на таблетите Surface и ще е любопитно да видим какви подобрения ще видим в тях. Дотогава, обаче Android OS и iOS ще продължат да доминират комфортно глобалния пазар на таблети.
Discussion about this post