Компанията Mozilla в официалния си блог обяви, че планира да промени логото на своя популярен браузър Firefox. Символът е създаден от дизайнера Шон Мартел и има за цел да акцентира върху еволюцията на заглавието и да отговори по най-добър начин на новите амбициозни планове на Mozilla. Браузърът Firefox 23 ще е първият продукт, който ще използва новото лого, а скоро то ще бъде интегрирано и към предните версии, а също в уеб сайта и другите рекламни материали на компанията, предаде ubergizmo.
Всъщност идеята зад него е да се създаде нов по-опростен символ като се премахнат излишните детайли от него. Дизайнерът Шон Мартел e използвал също и по-ярки сини и оранжеви цветове, за да акцентира върху новата визия на бранда Firefox. Употребата на по-наситени нюанси в логото има за цел да се създаде по-ярък контраст между отделните детайли, уточниха още от компанията.
Моzilla също така увериха, че новия корпоративен символ на браузъра ще изглежда много по-добре и на дисплеите с висока резолюция, които отличават съвремнните мобилни устройства на пазара. До края на годината ни очаква масовото навлизане на пазара и на повече смартфони с мобилната платформа Firefox OS, което е от ключово значение за плановете на компанията да разшири присъствието си в сектора. В заключение ще отбележим, че първото лого на браузъра е създадено през 2004г., а след това е актуализирано веднъж през 2009г., а сега Mozilla представиха и неговия най-нов и изчистен дизайн.
Discussion about this post