За да бъдат достатъчно конкурентоспособни, производителите разчитат на леснодостъпни ресурси, ниски цени, но най-вече на оригиналната идея на своя продукт.
Обикновено раждането на нов дизайнерски проект или разработката на нов тип продукт е свързан с допълнителни изследвания, които утежняват бюджета на компанията.
В този смисъл, само най-престижните производители могат да си позволят истински революционен продукт на потребителския пазар. Fastcompany направи кратка класация на доказалите се компании от гледна точка на техните иновативни решения.
Nissan
Автомобилната компания заема първа позиция, заради разработката на електрическия модел Leaf.
Nike
Втората позиция не се дава заради дизайнът на екипировката на Nike, а заради оригиналната идея на производителя по време на Световната купа през 2010г. Тениските на отборите на 10 държави бяха произведени от рециклирани пластмасови бутилки, изоставени на японските и тайванските брегове.
Samsung
Компанията предложи иновативни решения за дизайн на кухненски уреди. В модела на хладилник RF4287 например, Samsung премахнаха долните врати на устройството и предложиха серия от две различни по дълбочина чекмеджета. По този начин децата няма да могат да си играят със затварящите се врати и няма да се хаби от енергията за охлаждане.
Dyson
Производителят предложи няколко наистина изключителни електрически уреда, които да отговарят на нуждите на малките апартаменти със понижен разход на енергия.
Whirlpool
Заради високо-технологичните перални и сушилни машини, които използват много по-интелигентен начин на управление.
Oxo
Компанията разработва компактни помощни уреди със специално предназначение чрез иновативни проекти. Oxo са носители на няколко награди за Oxo Cork Pull и LiquidSeal Travel Mug.
Discussion about this post