Хелоуин се превърна в един от най-обичаните и очаквани празници не само за американците, но и за по-голямата част от света. Маски, маскарадни костюми, бонбони за децата, престорен страх, искрени усмивки, тиквени озъбени фенери, веселба, празнично настроение – това е Хелоуин.
По това време на годината въображението се развихря и се създават най-страховитите и забавни костюми. Разбира се, всяка година се наблюдават различни тенденции. В миналото останаха костюмите, които показваха предпочитанията на собствениците им към Facebook или iPhone. Тази година, като че ли се открояват предпочитанията към сини Twitter птици, маски на Стийв Джобс, и неизменно ‘плашещата’ Лейди Гага.
Рабира се, мнозина едва ли още са решили какво да правят по въпроса с костюмирането. Но тъй като и самият празник беше доскоро непознат за нас, решихме да ви покажем някои непознати начини за костюмиране, които обаче са особено модерни и популярни през тази година отвъд океана. Така че, ако не знаете как да се маскирате и имате нужда от вдъхновение, погледнете нашите пет забавни предложения за костюм на тема социални медии.
1. Merton
Този костюм концепция стана модерен през последните 6 месеца, когато един мъж реши да се дегизира и да застане пред уеб камерата. Той се нарича Мъртън, и по причина на това, че използва Chatroulette техниката за свързване на хората от цял свят в уеб-базирани разговори, стана известен като Merton, the Chatroulette Piano Guy. Нуждаете се само от качулка, очила с дебели рамки, и преносима клавиатура, за да сте костюмирани според модните тенденции за 2010 година. Идеята на този герой е нещо като образа на Борат – хората знаят кой стои зад образа, но възприемат героя му като реална част от неговия характер.
2. Old Spice Guy
Old Spice Guy е една от най-популярните рекламни кампании в социалните медии за всички времена. Видео клиповете имат най-различни сценарии – от предложение за женитба до ухажването на телевизионна звезда. Кампанията на известния дезодорант за мъже е със американската футболна звезда от NFL Isiah Mustafa, който се опитва да докаже на ширкота публика, че всеки мъж, който използва Old Spice ще бъде толкова привлекателен, колкото е той.
Костюмирането едва ли ще ви представлява проблем. Просто увивате една хавлия около кръста си, затъквате вместо пистолет един продукт на Old Spice (например, шампоан за баня), и си избирате допълнителни аксесоари като цветя, метали, и така нататък. Разбира се, не бива да забравяте да повтаряте постоянно някоя от знаменитите фрази на Old Spice Guy, като „Hello, ladies”, или “I’m on a horse”, например.
3. ‘Тъжният кмет’ на Foursquare
Foursquare стартира преди повече от година и половина, но популярността и вече достига до няколко милиона регистрирани потребители. Играта започва от местно състезание и достига до световна социлна медия. Основната идея е да станеш ‘кмет’ и да придобиеш колкото се може повече медали от различни области и занимания. Това става като разучаваш части от градове, откриваш нови неща, и печелиш точки и медали за всяко постижение.
Медийната игра е толкова популярна сред притежателите на смартфони, че вече има и популярна графика, наречена “Sad Mayor” (Тъжният Кмет). Всичко, от което се нуждате за костюма е обикновена сива рокля, малка жълта корона, прикрепена настрани, и голяма синя сълза, изрисувана върху едната ви буза. Така веднага се превръщате в меланхоличния характер на загубилия в надпреварата.
А за онези, които може и да си мислят, че Foursquare едва ли е нещо модно, вижте това новинарско видео, където тази социална игра се определя като ‘Twitter на 2010 година’.
4. Justin Bieber
Познавате ли малкия поп повелител на Twitter? Ако още не сте чували за Justin Bieber, не се притеснявайте. Още на този Хелоуин можете да се маскирате като канадския поп принц. Единственото, от което се нуждаете е наподобяването на прическата му.
5. Тъжният Киану Рийвс
Някои може и да не знаят, но образът на един тъжен и унил Киану Рийвс шеставше преди време. Само, че тогава той беше със сандвич в ръка.
Фотото стана толкова популярно, че се появиха и интерпетации на известната реклама на Коко Шанел, но този път с Киану в главната роля.
Сега, сагата за тъжния актьор от „Матрицата” продължава със нова мощ. Миналия месец, нова снимка на актьора ‘удари интернет’ със силата на тропическа буря. Разликата сега е, че той е с мотоциклетна каска на главата си.
Това е и нашата препоръка за вас за този празник. Вземете сандвич в ръка, може и клетка с гълъб ако сте от по-неуморните парти хора, сложете си мотоциклетна каска на главата, и си придайте най-тъжния вид, който можете. И ако си мислите, че този образ не носи успех, само погледнете колко популярен е станал той сред младите хора досега – сякаш всички искат да са приятели с този тъжен образ.
Discussion about this post