Дизайнът на новото Renault Laguna е идеалното отражение на всички иновационни технологии и подобрена динамика, която ви очаква. Новата версия на Laguna Hatch ще ви плени със своята красива визия още при първия ви поглед към автомобила.
Обновеният дизайн включва нови предни светлини, нова предна решетка и декоративни елементи в предната броня. Дизайнът плавно прелива към предния капак и калниците, като навсякъде из автомобила има редица дребни промени, които веднага ще бъдат забелязани от познавачите.
Не се притеснявайте. Всички останали също ще усетят новия динамичен дух на Laguna само с поглед. Динамиката обаче не е само на показ, но и на факти.
За да се убедите в това ще трябва да се повозите в истинска Laguna, но и ние ще се постараем да ви придадем представа. Под предния капак на новата Laguna Hatch се крие двулитров dCi дизелов двигател с мощност 150 к.с. Максималният въртяш момент е 340Nm при 2000 об/мин. Предавателната кутия е механична, 6-степенна. Така се постига идеален баланс между икономия и динамика. Но както знаете, двигателят зависи от шасито.
Именно негова е работата да прилага неговата мощност на пътя. Новата Laguna разполага с иновативната технология 4Control. Чрез нея задните колела могат да завиват, за да улесняват маневрирането и управлението на автомобила. При скорост до 60 км/ч задните колела завиват в посока обратна на предните, за да улесняват маневрирането. Много удобно и полезно в градски условия.
При скорост над 60 км/ч задните колела завиват в същата посока като предните. Това значително улеснява следването на по-дългите и/или остри завои по извънградските пътища. Така Laguna е много по-стабилна на пътя и ще предава тази увереност и на шофьора. Благодарение на 4Control са необходими и по-малко движения с волана за постигане на идеалните маневри, което спомага и за по-дългата кондиция на шофьора и по-голямо удоволствие от управлението.
Системата може да разпознава в реално време и различните ситуации на пътя, като локви, заледяване, загуба на сцепление и т.н. Тя реагира моментално на ситуацията и променя ъгъла на завиване на 4-те колела, за да помогне за запазване на контрол. Интуитивната система за навигация се управлява посредством джойстик на централната конзола. 5.8-инчовият дисплей се изпълва с невероятно подробните карти на TomTom, сред които разбира се е включена и България
За удоволствието и сигурността спомагат и системите ASR, ESP и CSV. Чрез тях Laguna запазва идеалната си траектория при всякакви условия, контролира стабилността си според всеки момент и елминира недозавиването.
Но какво е динамика и удоволствие от шофирането без комфорт. Разбира се от Renault са се погрижили и за това. Просторният салон е оборудван със смесена спортна тапицерия между текстил и кожа. На разположение е двузонов климатик с опция за мигновено охлаждане или меко и постепенно поддържане на температурата. Озвучението в Laguna е осигурено от специалистите от Bose.
Към списъка с мултимедия трябва да прибавим и практичния USB порт, чрез който без проблеми може да слушате музика от своя телефон, плейър или USB флаш памет. На разположение е и Bluetooth модул с възможност за хендсфри управление на мобилния ви телефон. Може да оборудвате Laguna и с отваряем стъклен панорамен покрив.
Разбира се и безопасността отговаря на високото ниво, поставено от останалите възможности на Laguna Hatch. Адаптивните Bi-Xenon фарове ще следват кривата на завоя и осигуряват перфектна видимост. На разположение е пълен комплект въздушни възглавници, регулируеми във височина и наклон подглавници и т.н.
Цената на новата Laguna Hatch е 45 800 лв. с ДДС като в нея са включени почти всички екстри, с които ви запознахме днес.
Discussion about this post