Социалната мрежа тества нова функция, с които не само да улесни комуникацията ни, но и да ни позволи да си намерим подходяща работа. Facebook експериментират с инструмент, който предоставя възможност на администраторите на бизнес страници да промотират различни обяви за работа и да получават необходимите документи от кандидатите за позицията. В голяма степен можем да кажем, че тази функция е разработена с идеята да превърне Facebook в конкурент на LinkedIn, съобщава CNet.
Oт компанията смятат, че така ще предоставят още по-разнообразни начини на своите бизнес партньори да промотират своите продукти в социалната мрежа. Техните обяви за работа биха достигнали за кратко време до максимален брой потребители, заради огромната популярност на Facebook. Новата функция ще позволи на потребителите да споделят съответната обява в статус ъпдейтите на Pages страниците. Авторите ще могат да добавят допълнителни детайли като длъжност, заплата и дали позицията е на пълно или непълно работно време.
Всяка една от обявите ще е достъпна и в Jobs раздела на бизнес страниците в специална секция, която ще позвoли на бизнес средите да привличат търсещите работа потребители. За да кандидатствате е необходимо само да изберете „Apply Now“ бутона и да прикачите съответните документи. Едно от основните предимства на Facebook пред LinkedIn е факта, че социалната мрежа има много повече потребители, които са почти 1.8 млрд. души.
Discussion about this post