Yahoo представи новата функция Search Direct на потребителите, с които те ще могат да получават незабавни резултати от своето търсене. От друга страна тя представлява опит на компанията да се конкурира с Google Instant технологията за търсене. Новата функция ще позволява резултатите да се показват, още докато потребителите въвеждат своята заявка за търсене, предаде e-week.
Основната концепция на новата функция е да спести време на своите потребители, както и да ги насърчи да използват по-често търсачката на Yahoo, успоредно с възможността да виждат и кликват върху повече реклами. Search Direct e ориентирана към най-популярните сфери на търсене, които обхващат филми, телевизия, спортни отбори и събития, прогноза за времето, новини, пътуване, категории за пазаруване и др. Впоследствие към новата функция ще бъдат добавени и популярна музика и местни новини.
В момента бета версията на услугата е достъпна само за американските потребители, като се очаква другите продукти и пазари на Yahoo да получат новата услуга по-късно през годината. Oт компанията се надяват Search Direct да улесни работата на потребителите и да помогне на Yahoo да подобри позициите си в сектора, с оглед на сериозната конкуренция в него.
Discussion about this post