JPMorgan е инвестирал $400 млн. в Twitter, което прави нейната оценка на компанията около $4.5 млрд. Общата стойност на събраните от Twitter инвестиции е над $1 млрд., твърдят източници на Bloomberg. Най-голямата индивидуална инвестиция е именно на JPMorgan. Представители на Twitter и JPMorgan отказаха коментар пред медиите. Макар Twitter да расте със значително по-бавно темпо от Facebook, микроблогът продължава да запазва интереса на инвеститорите. През септември 2009г. той бе оценен на $1 млрд., а пред декември 2010г. оценката му бе $3.7 млрд.
Проблемите на PlayStation 3 и Sony продължават, след като LG е подала в Международната комисия по търговия молба за забрана на продажбите на PS 3. Корейската компания е спечелила предварително съдебно решение срещу Sony, което е валидно не само в САЩ, но и в Европа. Повод за решението е нарушение на няколко патента от страна на Sony свързани с Blu-Ray технологията. Постановлението на съда в Хага означава, че всички пратки на PlayStation 3 трябва да бъдат конфискувани. До този момент десетки хиляди конзоли вече са изтеглени от пазара от страна на митническите служби. Това е кулминацията на напрежението между двете компании като конфликта включва седем различни патентни спора. На този етап нито една от компаниите не е направила официално заявление по отношение на създалата се ситуация.
Intel представи следващото поколение SSD. Новите дискове използват SATA 3.0 и се възползват максимално от новите портове, които компанията вгражда в дънните платки за Sandy Bridge процесорите, съобщава InfoWorld. Основна характеристика на новите SSD-та е значително увеличената скорост на трансфер на данни. Intel SSD 510 например може да трансферира данни със скорост 500MB/сек., което е два пъти по-бързо спрямо предшественика. В серията 510 се предлагат две версии. Едната е със 120GB капацитет и струва $284. Другата е с капацитет 250GB и струва $584.
Според статистиките, публикувани от New York Post, най-популярните звезди на YouTube печелят по над $1 млн. Други, по-малко известни потребители на видео портала, си осигуряват между $40 000 и $100 000. За целта се нуждаете само от акаунт в YouTube и голяма доза креативност. Колкото по-популярни са вашите клипове, толкова повече споносри ще има за тях и толкова повече ще печелите. Анализаторите изтъкват, че рекламите в YouTube действително са доста доходоносна сфера в момента.
Discussion about this post