Кратките видео клипове се утвърдиха като предпочитан начин за забавление от милиони потребители. Популярността на TikTok принуди и други компании да възприемат подобен формат. Това доведе до появата на YouTube Shots. Конкурентната платформа на Google вече постига значителен успех, като клиповете в приложението вече се гледат от 2 млрд. души месечно.
Google активно опитват да подобрят приложението с вграждането на нови възможности и функционалности. Последният ъпдейт вероятно ще допадне на авторите на съдържание и инфлуенсърите, тъй като включва шест допълнителни начина за създаване на клипове. Някои от новостите са вдъхновени от идентични функции на TikTok и Instagram Reels.
Така например вече може да създавате видео на същия екран заедно с друг клип от YouTube или приложението Shorts. По подобие на конкурентните приложения т.нар. “Collabs” ще стимулира сътрудничеството между различните профили. Вече ще може да експериментирате с нови ефекти и стикери, докато се забавлявате с любимото си съдържание.
Друго подобрение са вертикалните клипове на живо, които ще се показват във вашата емисия в Shorts, съобщава AndroidCentral. Това ще даде на създателите на Shorts нов начин да се възползват от даренията и членствата в Super Chat. Oчаква се приложението да получи „нови инструменти за прекомпозиране, които ще ви помогнат по-лесно да трансформирате вашите хоризонтални видеоклипове в Shorts