HP e компания със сериозно присъствие в глобален мащаб, чиито продукти винаги са били символ за неизменно качество, което привлича интереса на милиони потребители по цял свят. Едва ли някой ще отрече, че 2011г. вероятно бе една от най-трудните години за компанията в нейната история, но въпреки това HP е готова на всичко, за да възстанови максимално позициите си на глобалният пазар. Като след назначаването на Мег Уитман за изпълнителен директор на компанията постепенно започнаха плавни промени в ръководната структура, които имат за цел да изградят изцяло нова идентичност на НР в съзнанието на потребителите, информира theverge.
Като според последни данни разбираме, че от компанията са наели Moving Brands, която е натоварена със задачата да разработи по-модерно лого, което да символизира бъдещите планове на НР. Очаква се символа да се отличава с изчистен дизайн, който се характеризира от четири линии, които наподобяват настоящата визия на логото на компанията. Ход, който има за цел да постави ново начало за предстоящите проекти и да се превърне в символичен гарант за бъдещият и успех в сектора.
Любопитното е, че от Moving Brothers разкриха, че разработват проекта от далечната 2008г., но едва сега информацията за него придобива публичност. Изграждането на нова визия, която да разграничава бранда НР е много важна стъпка за гарантиране на независимото и присъствие в глобален мащаб. Като на този етап няма данни дали новото лого официално ще се превърне в отличителна характеристика на бъдещите устройства на компанията.
Discussion about this post