Емисията News Feed продължава да е основен източник на новини и актуална информация за много потребители във Facebook. Компанията също така търси начини да предостави повече възможности и по-интересно съдържание за онези от нас, които обичат да гледат много клипове в профилите си. Сега от социалната мрежа ни информираха, че са променили своя алгоритъм, за да ни осигурят по-добри резултати, съобщава GigaOm.
Идеята на компанията е онези видео материали, които отговарят на нашите интереси и клиповете, които са сходни до тези, които вече сме гледали да излизат най-отгоре в акаунтите ни. Алгоритъмът също така ще редуцира максимално техния брой за потребителите, които предпочитат да четат публикации вместо да ги гледат. Facebook също така споделиха, че броя на хората, които използват профилите си за достъп до видео материали се е удвоил за последните шест месеца.
Най-голямата промяна е свързана с това, че компанията вече ще обръща внимание на това колко дълго ние наблюдаваме даден клип. Алгоритъмът ще анализира също колко харесвания, коментари и споделяния има даден материал, за на ни възпроизвежда максимално релевантно съдържание. Ако да речем някой от нас често гледа видео на домашни любимци за в бъдеще ще вижда повече подобни клипове, като тези промени са свързани само с материалите качвани във Facebook, а не линковете към YouTube.
Discussion about this post