Притежавания от Google сайт YouTube е започнал серия от преговори с NBA и NHL за пряко излъчване на спортни събития на живо. В момента от Google излъчват около 3 млрд. рекламни YouTube видеоклипа на седмица. В рамките на рекламния модел на компанията, който насърчава потребителите сами да кликват върху отделните реклами, информира electronista.
От компанията са открили, че всеки един потребител прекарва средно около 40 мин. в гледане на всяко спортно събитие, което се излъчва. А това е много повече от средно 15 мин., които потребителите прекарват в гледане на YouTube клипове. Именно заради това от Google смятат, че предоставянето на повече спортни програми на живо в YouTube ще помогне на компанията да генерира много повече приходи от реклама.
От компанията потвърдиха, че политиката им е ориентирана към интегриране на по-голям брой спортни предавания на живо, които да привличат интереса на потребителите. Успоредно с това източници от компанията потвърдиха, че Google преговаря с почти всички компании, които предоставят спортно съдържание за съвместно сътрудничество.
Discussion about this post