Финландската компания ThingLink се опитва да създаде по-ползотворно преживяване в мрежата чрез смесването на различни видове съдържание. През последните пет години, опитите на фирмата се стесниха до представянето на изображения, които могат да бъдат отбелязвани и да служат за бърза връзка до уебсайта на заснетия обект. Сега ThingLink добави и музикално съдържание към въпросните интерактивни снимки, предаде AllthingsDigital.com.
Въпреки, че повечето продукти на ThingLink се разпространяват безплатно, компанията е натрупала $1 млн. от появата си на пазара. Сега компанията ще започне да работи с различни партньори в сферата на рекламата за да осигури по-високи печалби.
Рекламата ще бъде един от основните източници на капитал, след като продуктът на компанията е много подходящ за промоции на събития като концерти и изложения или нови продукти на пазара. Ако желаете да видите пример за музикалните изображения, можете да го сторите от галерията в официалния сайт на ThingLink.
Discussion about this post