Компанията HP представи седем нови модела лаптопи, като част от начинанието си за цялостна промяна на дизайна на продуктите си. Компютрите са придружени от рекламна кампания, чието мото е „компютърът отново е персонален”. Това е един вид послание към потребителите – да се замислят колко много значи външният вид на компютъра. И как два еднакви модела с различен външен вид могат да се харесат на коренно различни хора, твърди Тод Брадли – изпълнителен вицепрезидент на отдела за персонални системи на НР и добави: „Това е само още едно от нещата, които ни различават от другите”. Продажбите на лаптопи бяха основният двигател на бизнеса с компютри през изминалата година. Доскоро потребителите бяха заинтересовани главно от падащите цени на продуктите и нововъведенията на пазара като Wi-Fi чипове и не обръщаха особено внимание на дизайна. Но сега, когато лаптопите станаха толкова популярни, водещи компании като НР започнаха надпревара в друга област – дизайна.
Discussion about this post