Kонцепцията за онлайн геиминг, чрез облачно базирани услуги все още се намира в начален стадий, въпреки че и в момента потенциалa, който крие тази идея е огромен. Като за в бъдеше подобни възможности ще привличат все повече потребители към себе си, отразявайки в най-голяма степен предимствата на интернет. Доклад публикуван от Venture Beat посочва, че до десет години базираните в облак игри напълно ще изместят традиционните методи за гейминг, коментира neowin.
Прогнозата е на изпълнителният директор на OnLive, Стив Пърлман, като по думите му в следващите няколко години ще станем свидетели на интензивно навлизане на онлайн услугите в глобален мащаб. Една от ключовите характеристики на играенето, чрез базирани в облак заглавия е факта, че по този начин се елиминира максимално възможността за пиратство. Огромните колекции от заглавия, както и лесният достъп до интернет ще осигурят доминираща позиция на тази концепция сред геймърите по цял свят.
Процес, който ще бъде подпомогнат и от факта, че бюджетите на потребителите са ограничени допълнително и от финансовата криза. Което не само превръща компаниите предлагащи облачни услуги в изключително атрактивен избор, но и допълнително води до отлагане на следващото поколение на водещите конзоли на пазара.
Като в момента, за да си осигурят достъп до онлайн съдържание потребителите могат да заплатят, както месечен абонамент или пълната цена за дадена игра. Ще бъде любопитно как за в бъдеще ще се развива тази тенденция, както и дали премиерата на PS4, Xbox 720 и Wii U ще повлияе негативно върху този процес.
Discussion about this post